حدیث نبوی امام حسن رضی اللہ تعالی عنہ مسلمانوں کے دو عظیم گروہوں میں صلح
کرائیں گے
فرمان رسالت مآب صلی اللہ علیہ وسلم میں یہ الفاظ کہ امام حسن رضی اللہ تعالی عنہ مسلمانوں کے دو عظیم گروہوں میں صلح کرائیں گے ایسے الفاظ ہیں کہ جن سے امام حسن رضی اللہ تعالی عنہ والے گروہ کی بھی اور حضرت امیر معاویہ رضی اللہ تعالی عنہ والے گروہ کے ایمان اور مسلمان ہونے کی خود زبان نبوت نے تصدیق فرما دی اور صلح اور بیعت امیر معاویہ رضی اللہ تعالی عنہ کر کے امام حسن و حسین رضی اللہ تعالی عنہ نے اس کی تائید مزید فرما دی۔
امام حسن رضی اللہ تعالی عنہ اور امام حسین رضی اللہ تعالی عنہ کی بیعت حضرت امیر معاویہ رضی اللہ تعالی عنہ
دلیل نمبر ١
اس روایت کے راویوں کا حال
حمدویه بن نصیر
حمدويه بن نصير بن شاهي، سمع يعقوب بن يزيد، روى عن العياشي، يكنى أبا الحسن، عديم النظير في زمانه، كثير العلم والرواية، ثقة، حسن المذهب
کتاب رجال الطوسي - الشيخ الطوسي - الصفحة ٤٢١ - راوی نمبر ٦٠٧٤
ابراھیم بن نصیر
إبراهيم بن نصير الكشي، ثقة مأمون، كثير الرواية
کتاب رجال الطوسي - الشيخ الطوسي - الصفحة ٤٠٧ - راوی نمبر ٥٩٣٣
محمد بن عبدالحمید العطار
ثقة
کتاب رجال المجلسي - العلامة المجلسي - الصفحة ٣٠٥ - راوی نمبر ١٦٨٥
یونس بن یعقوب
أن الشيخ عد يونس بن يعقوب من الذين قالوا بالوقف من أصحاب أبي الحسن موسى عليه السلام، ثم رجعوا لما ظهر من المعجزات على يد الرضا عليه السلام. الغيبة: في الكلام على الواقفة، وهذا مما تفرد به الشيخ، وعلى تقدير صحة ما ذكره - قدس الله سره - فقد رجع عن ذلك إلى الحق، كما ذكره.
والمتحصل: أن الرجل إمامي، ثقة، ولو فرض أنه كان فطحيا، أو واقفيا رجع إلى الحق
کتاب معجم رجال الحديث - السيد الخوئي - ج ٢١ - الصفحة ٢٤٣
محمد بن راشد
الكوفي] أبو العباس الفضل، وقيل الفضيل مولى محمد بن راشد، وقيل في اسمه الفضيل ابن محمد بن راشد، وقيل اسمه الفضيل مولى راشد، الكوفي
محدث إمامي ثقة، وله كتاب
روى عنه إسحاق بن عمار، وأبو المغراء، ويونس بن يعقوب
المراجع
رجال الطوسي 271. تنقيح المقال 2: قسم الفاء: 12. خاتمة المستدرك 835
معجم رجال الحديث 13: 320 و 334 و 342. نقد الرجال 268. جامع الرواة 2: 8
مجمع الرجال 5: 33. رجال البرقي 34. رجال الحلي 132. رجال ابن داود 152
معجم الثقات 96. منتهى المقال 240. رجال الأنصاري 139. منهج المقال 262
کتاب الفائق في رواة وأصحاب الإمام الصادق (ع) - عبد الحسين الشبستري - ج ٢ - الصفحة ٥٦٨ - راوی نمبر ٢٥٨٨
حمدویه بن نصیر
حمدويه بن نصير بن شاهي، سمع يعقوب بن يزيد، روى عن العياشي، يكنى أبا الحسن، عديم النظير في زمانه، كثير العلم والرواية، ثقة، حسن المذهب
کتاب رجال الطوسي - الشيخ الطوسي - الصفحة ٤٢١ - راوی نمبر ٦٠٧٤
ابراھیم بن نصیر
إبراهيم بن نصير الكشي، ثقة مأمون، كثير الرواية
کتاب رجال الطوسي - الشيخ الطوسي - الصفحة ٤٠٧ - راوی نمبر ٥٩٣٣
محمد بن عبدالحمید العطار
ثقة
کتاب رجال المجلسي - العلامة المجلسي - الصفحة ٣٠٥ - راوی نمبر ١٦٨٥
یونس بن یعقوب
أن الشيخ عد يونس بن يعقوب من الذين قالوا بالوقف من أصحاب أبي الحسن موسى عليه السلام، ثم رجعوا لما ظهر من المعجزات على يد الرضا عليه السلام. الغيبة: في الكلام على الواقفة، وهذا مما تفرد به الشيخ، وعلى تقدير صحة ما ذكره - قدس الله سره - فقد رجع عن ذلك إلى الحق، كما ذكره.
والمتحصل: أن الرجل إمامي، ثقة، ولو فرض أنه كان فطحيا، أو واقفيا رجع إلى الحق
کتاب معجم رجال الحديث - السيد الخوئي - ج ٢١ - الصفحة ٢٤٣
محمد بن راشد
الكوفي] أبو العباس الفضل، وقيل الفضيل مولى محمد بن راشد، وقيل في اسمه الفضيل ابن محمد بن راشد، وقيل اسمه الفضيل مولى راشد، الكوفي
محدث إمامي ثقة، وله كتاب
روى عنه إسحاق بن عمار، وأبو المغراء، ويونس بن يعقوب
المراجع
رجال الطوسي 271. تنقيح المقال 2: قسم الفاء: 12. خاتمة المستدرك 835
معجم رجال الحديث 13: 320 و 334 و 342. نقد الرجال 268. جامع الرواة 2: 8
مجمع الرجال 5: 33. رجال البرقي 34. رجال الحلي 132. رجال ابن داود 152
معجم الثقات 96. منتهى المقال 240. رجال الأنصاري 139. منهج المقال 262
کتاب الفائق في رواة وأصحاب الإمام الصادق (ع) - عبد الحسين الشبستري - ج ٢ - الصفحة ٥٦٨ - راوی نمبر ٢٥٨٨
دلیل نمبر ٢
دلیل نمبر ٤
دلیل نمبر ٥
دلیل نمبر ٦
دلیل نمبر ٧
دلیل نمبر ٨
دلیل نمبر ٩
دلیل نمبر ٥
دلیل نمبر ٦
دلیل نمبر ٧
دلیل نمبر ٨
دلیل نمبر ٩
رافضیوں کے اعتراض کا جواب کہ امام حسن و حسین رضی اللہ تعالی عنہما نے بیعت
کرکے بعد میں توڑ دی